Procedura reactivare firma ANAF

Procedura reactivare firma ANAF actualizata in 2024 indiferent de motivul inactivarii din partea ANAF sau voluntar, din partea administratorului.

Inainte de a incepe cu procedura de reactivare a unei firmei este bine de stiut de ce va aflati in aceasta situatie.

Cele mai des intalnite situatii de inactivare firme sunt:

  • firma nu a depus declarații fiscale 100, 112, 300, 390 sau 394 parcursul unui semestru calendaristic;
  • sustragere de la controalele efecte de organul fiscal;
  • expirare sediul social;
  • declarare informatii care nu pot fi verificate de catre ANAF;
  • firma nu funcționează la domiciliul fiscal declarat;
  • depasirea termenului de suspendare inscris la ONRC;

Pentru a afla mai multe detalii despre situatia firmei tale poti folosii serviciul nostru gratuit de verificare firma inactiva.

Procedura reactivare firma

procedura reactivare firma 1

Rezolvare aspecte financiar, legale dupa caz

In functie de motivul inactivarii trebuiesc rezolvate anumite aspecte financiar sau legale, precum:

  • depunerea declaratii fiscale pana in prezent;
  • intocmirea si depunerea bilanturilor contabile restante;
  • prelungirea sediului social la ONRC;
  • si altele.
procedura reactivare firma 2

Depunere cerere reactivare firma

Depunerea, la ANAF a unei cereri de reactivare a firmei declarate inactive și solicitarea ștergerii faptelor înscrise în cazierul fiscal al reprezentanților legali (dacă este cazul).

Dacă vă aflați în situația neplăcută în care aveți o firmă declarată inactivă de ANAF, vă punem la dispoziție un model cerere reactivare firmă ANAF 2024.

procedura reactivare firma 3

Raspuns cerere reactivare ANAF

Raspunsul (negativ sau pozitiv) il primesti intr-un interval de 8-25 zile lucratoare in functie de ANAF-ul de care apartineti.

Dupa un raspuns pozitiv va puteti relua activitatea fara probleme. In cazul unui raspuns negativ trebuie reluat procesul de reativare.

Minimizeaza riscul unui raspuns negativ cu ajutorul nostru. Apeleaza la profesionisti pentru afacerea ta!

procedura reactivare firma 4

Alege un contabil de incredere

Dupa ce firma a fost activata, trebuie sa va alegeti un contabil care sa va tina contabilitatea firmei si sa va ajute in toate asepctele financiare.

Puteti alege sa angajati intern insa costurile de cele mai multe ori sunt mai mari decat externalizarea contabilitati catre o firma de contabilitate cu experienta in activitatea pe care o aveti.

De la „inactiva” la „activa” in cel mai scurt timp

Fă-ți viața de antrepenor mai ușoară cu ajutorul echipei noastre. Doar ne contactezi și te relaxezi: de restul, se ocupă echipa noastra.

Te sunam noi

Lasa-ne numarul de telefon si te vom contacta noi in cel mai scurt timp.

    Sunt de acord cu Politica de Confidentialitate.

    Telefonic sau pe WhatsApp

    Ne poti contacta cand ai timp intre orele 09:00-19:00 de luni pana vineri.

    Trimite-ne un email

    Raspundem la cererile noi si la intrebarile clientilor si in weekend.